czwartek, 23 stycznia 2014

dzielny kubus jutro badanie chlorkow potu

nasz kochany kubus tyle juz wycierpial i mniejmy nadzieje ze to juz koniec jego cierpien jutro jedziemy na badanje chlorkow potu oraz na reszte badan 28 mamy wizyte kontrolna dostal kolejne leki szczescie w tym ze teraz niema antybiotyku a pomimo ze kubulek tyle przechodzi to go podziwiam  ciagle usmmiechniety nawet dzisiaj sie smieje az uszyy sie trzesa bawi sie rozrabia naprawde jestem z niego dumna.Nasz maly bochater  mam nadzieje ze jutro okaze sie tez bochaterem  ale ja go trzymac niebede niech tatus go trzyma bedzie miec pobierana krew a mi serce by peklo jakby zaczal plakac w trakcie pobierania krwi weronisia jedzie z nami i jest szczesliwa ze wrescie ma braciszka w domku moje serduszko tez jest szczesliwe ze jestesmy w domku i ze wrescie ktos podjal sie leczenia kubusia a nie tylko mowienia a dziecko i tak zapadalo dla nas to juz bardzo duzo.....Kubus i weronisia bawia sie klockami ganiaja sie a nawet i bija glownie kubus bije siostrzyczke a ona go tak bardzo mocno kocha ale jest radosnie wesolo i gwarno az milo popatrzec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz