sobota, 21 grudnia 2013

Lekarze a lekarze

Ostatnio wyladowalam z synkiem w szpitalu dostal zapalenia pluc przez leiarzy z osrodka pani doktor ktora mnie przyjmowala na oddzial powiedziala ze synek i tak na silny irganizm bo powinien przyjechac nieprzytomny do szpitala gdyz dostal zbyt duzo antybiotykow w kritjim idstepue czasu byla zdziwiona ze lekarze zamiast wyslac dziecko do szpitala po drugim antybiotyku dalej dawali nastepne i ze wogole dziecko niedostalo skierowania do pulmologa bo to niejest normalne ze tak male dziecko ciagle zapada naboskrzela i pluca niemajac kataru i kaszlu.Naszczescie kubus dobrze zniosl szpital zawsse znalalazl sobie jakies zajecie a teraz juz jestesmy w domku i jest bardzo z tego zadowolony i szczesliwy zab3 dni mam z nim isc na kontrole i narozrabiam bo to jest przegiecie ja jestem matka i ide do lekarza z dziecjiem zeby pomogl a nie pogarszal sytuacje przez caly miesiac cpali synka antybiotykami na oskrzela a wyladowal na pluca masakra

1 komentarz:

  1. i tak wyjdzie na moje ze to reakcja alergiczna. DOBrze ze juz lepiej. POZdrawiamy

    OdpowiedzUsuń